Bavim se pisanjem proze odavno, ali kada sam poželela da naučim veštinu „Copywriting“, suočila sam se sa ozbiljnim izazovom.

Na prvi pogled, sve to zvuči zanimljivo i jako privlačno. Pisati slogane, prodajne tesktove za proizvode i usluge, odrediti ciljnu grupu, smisliti udarne naslove. Međutim, potrebno je mnogo truda i rada. U ovoj struci nije potreban talenat već veština i jaka koncentracija, moć zapažanja, istraživanje, strpljenje.

Tromesečna edukacija u „Obuke i kursevi“ , Novi Sad, pokazala mi je svu ozbiljnost copywritinga. Mnogo je tu posla ukoliko želite uložiti svoj maksimum i nikada ne možete garantovati da će nešto 100% biti uspešno. Samo je jedno sigurno: bez reklamnog pisanja, ne postoji promocija i prodaja, ne postoji ništa bez pisane reči.

Prva praksa kroz koju sam prošla jeste mrežni marketing u firmi Green. Kreiranje vizuala, reklama, tekstova i slogana, pokazala mi je šta privlači ljude i ko su potencijalni kupci. Možete proizvod slikati koliko hoćete, ali ako nema prave reči to će ostati samo fotografija koju su lajkovali. https://slavicamijatovicpisac.rs/category/lepota-i-zdravlje/

U svetu gde je pažnja kratka, copywriting postaje most između brenda i potrošača, stvarajući neodoljivu potrebu za onim što se nudi. Copywriting je veština pisanja teksta koji prodaje. Ovo je umetnost privlačenja pažnje i motivisanja čitalaca da preduzmu akciju – bilo da je to kupovina proizvoda ili deljenje sadržaja. Dobar copywriter kombinuje kreativnost sa strategijom, koristeći privlačne naslove, jasne poruke i emocionalne pozive na akciju.

Veliki izazov i prelepo zanimanje!

Podsetnik blok bele rade

Šta mogu da ponudim kao saradnju?

Usluge pisanja, copywriting ili kreativno pisanje. Pišem tekstove za blog, sajt, društvene mreže. Kreiram vizuale u Canvi, za proizvod ili uslugu.

Posetite moju stranicu na Fejsbuku https://www.facebook.com/writer174/

Copywriter  vizit kartica